Terug naar overzicht

Anneclaire

Marketing & innovatie

Reizen zorgt voor verwondering

Je kent het wel: het moment op reis dat je de weg kwijt bent, je een gerecht op tafel krijgt dat je niet had besteld of het gevoel dat alles toch niet helemaal loopt zoals gepland. Maar je kent ook vast wel de mooie momenten: het prachtige uitzicht over een verlaten baaitje, de vriendelijkheid van een local of het proeven van een heerlijke curry. 

Ik geloof dat al deze leuke, maar ook minder leuke ervaringen zorgen voor verwondering. En dát is nou precies wat ik fantastisch aan reizen vind!

Als projectmanager bij Travel Inventive ga ik aan de slag met de creativiteit en inspiratie die ik op mijn reizen heb opgedaan. Ik help Travel Inventive met innoveren en verdere ontwikkeling. Allemaal met één doel: betekenisvolle schoolreizen die raken! 

Anneclaire Verbaas
Anneclaire Verbaas

Meer over Anneclaire

Ik ben benieuwd hoe jij de ontwikkeling van jouw schoolreis ziet. Stuur mij een berichtje of check mijn LinkedIn profiel om te sparren over innovatieve nieuwe ideeën. 

Werkdagen: maandag tot en met vrijdag 

Berichten van Anneclaire

nieuwsbericht-foto

6 tips voor een makkelijker en leukere schoolreis

Het buitenlandse schoolreisseizoen barst bijna los. Dus net voor de grote uittocht van scholieren deel ik graag onze succesfactoren voor een geslaagde schoolreis. Na een rondje op kantoor langs mijn collega’s he...
Lees meer

We leven in ongelooflijk spannende tijden. Het corona-virus heeft iedereen in de greep, zo ook de reiswereld. De maatregelen die de Europese landen treffen hebben grote impact op het dagelijks leven en mogelijk ook op jullie schoolreis.

Mocht je op korte termijn een reis bij ons geboekt hebben en heb je nog geen beslissing genomen over omboeken of annuleren, neem dan contact met ons op. Uiteraard benaderen we zelf ook pro-actief onze klanten en werken we achter de schermen heel hard aan het annuleren, omboeken of voorbereiden van jullie (nieuwe) schoolreis. We doen onze uiterste best om snel te reageren en proactief een optimale service te verlenen. Door de drukte kan het gebeuren dat een reactie of bericht soms net wat langer op zich laat wachten. We vragen hiervoor je begrip. In de tussentijd: pas goed op jullie zelf.

sluiten