Hanne als collega verkoop schoolreizen bij Travel Inventive
Terug naar overzicht

Hanne

Sales Expert

Altijd op zoek naar blijvende en bepalende herinneringen

Nog voordat ik officieel volwassen werd had ik mijn eerste ervaring in het buitenland: een halfjaar in het grote en vreemde China. Wat een avontuur was dat! Sindsdien stroomt het reislustige bloed fanatiek door mijn lichaam. Na een soortgelijke ervaring aan de andere kant van de wereld wist ik zeker dat ik andere jongeren ook zo’n blijvende en bepalende herinnering wil geven. En dat is precies de kern van een schoolreis van Travel Inventive: erachter komen wat je talenten zijn en wat je drijft. 

Als geboren en getogen Utrechter  heb ik na een inburgering van een aantal jaren mijn draai gevonden in Brabant. Hier in Breda drink ik graag een goede kop koffie op de Grote Markt, geniet ik (op sporadische dagen) van de zon en een boek op het terras van mijn appartement of ga ik een lang stuk fietsen. Mensen zullen mij kennen als expert van grappige internet content, als liefhebber van 90’s en 00’s classics of als een kletskous met een luisterend oor.

Ik ben Hanne, 25 jaar en meer dan blij om jou te mogen helpen in het realiseren van de meest impactvolle schoolervaring voor en door scholieren.

Hanne van Kuik
Hanne van Kuik

Meer over Hanne

Ik ben benieuwd naar jouw schoolreisplan. Stuur mij een berichtje of check mijn LlinkedIn profiel.  

Werkdagen: maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur 

We leven in ongelooflijk spannende tijden. Het corona-virus heeft iedereen in de greep, zo ook de reiswereld. De maatregelen die de Europese landen treffen hebben grote impact op het dagelijks leven en mogelijk ook op jullie schoolreis.

Mocht je op korte termijn een reis bij ons geboekt hebben en heb je nog geen beslissing genomen over omboeken of annuleren, neem dan contact met ons op. Uiteraard benaderen we zelf ook pro-actief onze klanten en werken we achter de schermen heel hard aan het annuleren, omboeken of voorbereiden van jullie (nieuwe) schoolreis. We doen onze uiterste best om snel te reageren en proactief een optimale service te verlenen. Door de drukte kan het gebeuren dat een reactie of bericht soms net wat langer op zich laat wachten. We vragen hiervoor je begrip. In de tussentijd: pas goed op jullie zelf.

sluiten